Matmazel_ benim de oyle hatta 25.hafta biticek hala gun icinde hisedemiyorum dediginiz gibi sadece yatarken bi iki pit seklinde, doktora gittigmde ultrasonda da cok hareketli doktor normal herkesin bir degil demisti ama arada panikliyorum acaba iyi mi diye evde doppler var merak ettikce kalbini dinleyip rahatiyorum sizinki de normaldir hic panik olmayin eger geceleri de hic hissetmezsek endiselenebiliriz 30.haftaya kadar duzenli olmazmis ;)