Dnacar83 ben doğuma giderken hep dedim ki kendime, evladım için sağlıklı olan neyse o olsun. Çünkü herşey yolunda giderken herhangi bir durum da gelişebilirdi herşey Allahtan. Sizin de bebişiniz kendini çok güzel toparlanmış önemli olan da bu. Sezeryan durumuna canınızı sıkmayın sakın, sadece onun yüzünü göreceğiniz ana odaklanın ❤️ benim de alttan dikişim var bişey fark etmiyor pek, üstüne 1 hafta oturamadım o kadar 😄 ama geçiyor. Sizler iyi olun yeter, sağlıkla gelsin kuzucuk ❤️