Asya44 Canım endişelenme daha çok küçük. Ben 26+0 dayım şuan ve benim bile bir gün çok net hissediyorum bir gün nerdeyse ses seda yok, stres yapmamak lazım, sonuç olarak 15.haftalara kadar hiç haberimiz olmuyordu yavrularımızdan. Allaha emanetler inşallah sen kalbini ferah tut.