Ben 65 gündür adet olmuyorum 30 kasımda 0.3 çıktı değerim ve bende 8 Aralık doktora gıttım doktor bana 10 günlük duphaston verdı kullandım ve 5 gün içinde olmazsan gel dedı benım 6. Günümde gıttım alttan yaptı muayene ve bende gebelık var mı dedım benden kan testı ıstedı sızce var mı yanlış anlamadıysam söyle dedı ulstrasyonda suan gözükmez dedı kan testı yap gel dedı aklıma takıldı sorayım dedım sızce ?