Sedaaaq canım umutkandırmak da istemem ama benim de adete 4 gün kala böyleydi ikisi de aynı koyulukta değildi😊. 3 gün kala tekrar yaptım biraz daha koyulaşmıştı. O gün gidip erken gebelik testi aldım pozitif çıktı. Adet günüm geçtikten sonra ovu testinde iki çizgi de kopkoyuydu