Ocakannesii Kızlar çatı muayanesi oldum ve normal doğuma uygun olduğunu söyledi doktor sizlerde böyle olup sezeryana dönen var mı acaba
ecembugra53 Ocakannesii canım olabilir ben olduk bebeğim baş asagı dönmüştü ama fazla açıklık olmayınca sezeryan oldum hemde 24 saat suni çektiğim halde açıklık olmadı 🤦🏼♀️ Demek istediğim o an ki bebeğin durumuna bağlı
Ocakannesii Duygukocc Kanala girdiğini söyledi birde açılmada var biraz ama doğum esnasında değişkenlik oluyor mu onu merak ettim biraz🙏🏻
Ocakannesii Smctn Hayır ben burdaki yorumları okuyup çok korkmuştum ne yalan söyleyeyim hiç alakası yok 5 sn birşey hissetmedim bile sizde rahat olun kasınca zor oluyor bence birde herkesin acı eşiği vücut yapısı tabi ki farklı ama korkulcak hicbirsey yok🤗
Ocakannesii ecembugra53 Doktorda bana kalp atışı yavaşlarsa yada açılmam olmazsa sezeryana alırım dedi kanala girmiş şu an açıklıkta var biraz ama ne olur hiç bilemiyorum perine masajı yapmamı söyledi onu yapıyorum hergün
Ocakannesii Seyma05 37. Haftamda yaptı benim 5 sn sürüyor benim hiç acımadı ama kasmadım kendimi rahat bıraktım onun etkisi olabilir kişiden kişiye değişiyor sanırım
minikkalplim Seyma05 ben az once oldum valla hic ole korkulcak gibi deil bide bana bakan ebe cok sert davrandi o halde bile canim yanmadi iliskiye girdigindeki hisle ayni korkma bende cok korkuyodum merak ediyodumda bisey yokmus kiz bosa elfamm yaptik 😂
Duygukocc Ocakannesii yok canım daha değişmez baş aşşağı dönmüş kanala bile yerleşmiş maşallah kısa zamanda alırsın kucağına
ecembugra53 Ocakannesii yap canım devam et bende açılma olmadı bebeğimin suyu da azalmaya başladı daha beklemedik sezeryan oldum spinal cok rahat gecti cok şükür her iki Doğumu da yaşadım 🙂
Prensannesii38 Ocakannesii normalse olur canım benim bence ben catı muayenesi olrrken dogum basladıgını ogrenmıstım 😂 o gunde dogurdum normal oldu
Ocakannesii Prensannesii38 Nst ye de girdim aynı gün sancı cıkmadı inşallah haftaya gittiğimde senin gibi olur 😂😂
Ocakannesii Duygukocc İnşallah tatlım normal doğumu çok istiyordum sezeryan beni korkutuyor biraz değişmez yolunda gider hepimiz gönlümüzdekilerini yaşarız🙏🏻
Ocakannesii Seyma05 İnşallah canım pozitif düşün doktorlar bu işin uzmanı ben otururken çatala aklıma şeyi getirdim daha doğum var bunlar en küçük şeyler🙏🏻☺️☺️🌺
Ocakannesii ecembugra53 Her iki doğumda dünyanın en güzel hediyesini veriyor zaten açıkcası sezeryan beni korkutuyor biraz onun icin normal olursa daha rahat ederim gibi geliyor dua et bana Allah gönlümüzdekileri yaşatsın hepimize🤗🌸