Beyazmelekkk tokluk şekerinin 140 ve altı olması gerekir yüksek çıkmış tatlım diyet uygulatabilirler benimde açlık şekerim düşük çıkıyordu yediklerine dikkat ettikçe düzelirsin. Poğaça, börek , pilav, un ve şeker bulunan birşey yememen gerekiyor. Ekmeğin tam buğday bulgur pilavında günde bir öğününde sadece 3 yemek kaşığı kadar bir kaç hafta dikkat edersen düzelir inşallah