Gnl11 doktora gitmen en doğrusu canım şahsen ben de 19 haftalığım batma oluyor idrar enfeksiyonum devam ediyor yani herkesin Farklı tabi belki senin başka bi şeydendir yanlış yönlendirmek istemem bence doktora git hemen önemli bir şey olabilir aksatma