Elidamla35 Selam kızlar bugün 35 haftalık olduk ve ilk nstmiz cekildi iki kere sancı çıktı doktor ağrımın olup olmadığını sordu ama ağrım yoktu bu haftalarda sancısı cıkıpda kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba kilomuz 2542miş
6217 Elidamla35 merhaba canım bende yarın 35 oluyorm kontrole gidicem hiç nts olmadım yarın yapar belki çatı muayensine bakarmı sence ?
Aksoytetik Elidamla35 bende 35+1 m. Salı günü nst vardı 34+2 de girdim en son ultrasona 2442ydi kilomuz. 35+6 da yine gireceğim kısmetse bakalım kaç olduk🙈
Elidamla35 6217 benim doktorum çatı muaynesini çok tercih etmediğini söylemişti 39 40ı görürsek ancak o zaman yapacağım o da mecburi dedi
asumansahin Bende ilk defa nst ye girdim Pazartesi ama sancı falan çıkmadı. 38 de alttan muayene edeceğim dedi doktorum. Şuan 35+3üm