Lütfen ihmal etmeyin, bunlardan sadece birini yaşayınca bile test veriyor insanlar ve pozitif çıkabiliyor. Özellikle koku tat çok ayırıcı bir semptom. Tabi ki inşallah değilsinizdir, ama test vermenizde fayda var. Ben kimseyi riske atmamak için pazar günü erkenden özel bir hastanede pcr testi vermiştim. Zaten sisteme düşüyor sonucu ve pozitif iseniz sizi önce arıyorlar sonra da filyasyondan geliyorlar evinize. Kendinizi izole edin lütfen. Kadın doğuma göründüm ben pandemi hastanesinde, kanımda yüksek oranda pıhtılaşma yapmış hastalık ve enfeksiyon. Bunlar için tedavi oldum.