esmaaslan21 Yeni 30 haftalik olduk gecen hafta gittim bebisimin kilosu 1.500 dedi simdiden icerde kavga edioruz🐣👶😀
kaganmetahan 29+2 yiz en son gttigimde de kilo boy söylemedi doktor deli oldum kilosu boyu iyi bir hafta önde gdiiyor dedi o kdr 😔
Ecmel2021 kaganmetahan bana da 2 hafta önde gidiyo dedi tam olarak anlamadım nasıl oluyo canim yani kötü biseymi biraz korktum öyle deyince
AlevY 28+1 olduk. 1 hafta once gittiğimde bebislerimin kilosu 1100 ve 1056 dı:) Çok zorlanmaya basladim:)
Esma35 29+1 olduk bizde 3 gün evvel 1170 kg dı, akıntı bendede vardı ama süt kesiği gibi muane etti ve rahim ağzım kısalmış şuan sınırda progestana başlattı fitil olarak ama ben fitil değilde normal içerek kullanıyorum. Sizin rahim ağzınız ölçüldümü
AlevY Esma35 ilaçlarla sanirim rahim ağzı uzunlugu arttırılıyor. Benim her gittiğimde dr rahim ağzı uzunluğuna bakıyor. En son sanirim 45 mm dedi. Ama burda cok okudum dinlenip ilaç kullanarak doğuma kadar toparlayan. Insallah hızlıca düzelir zaten artik sona doğru geliyoruz
Esma35 AlevY doktor erken doğum riskin var deyince gerçekten çok korktum. Şuan sadece dinlen ve ilaçlarını kullan dedi umarım bir faydası olur 🙏
AlevY Esma35 Hiç korkmayın stres yapmamaya çalışın ikiz bekleyen herkeste var :( Dinlenin is yapmayın hızlıca toparlar ınsallah Birde iyi bir dr tercih etmeniz özellikle bizim durumumuzda cok önemli
AlevY Ogrtmnanne2 Çok geçmiş olsun inşallah vakitlerini beklerler. Sanciniz mi vardi ? Moralinizi iyi tutmaya çalışın hep soule diyorum içimden kritik haftaları aştık doğsalar da artik bisey olmaz diye. Tabiki zamanini beklerseler daha da iyi olur
Happymam Ogrtmnanne2 kendini üzme canım rabbim hakkında hayırlısını versin sağ Salim kucağına al inşallah kendi kendinin moralini yükselt🙏🏻💕
Esma35 AlevY çok teşekkür ederim çok sağolun inşallah 🙏 evet doktor gerçekten çok önemli bakalım benim şansım pek gülmüyor yeni hastaneye geçtik yeni doktor umarım faydasını görürüz
AlevY Ogrtmnanne2 tekrar cok gecmis olsun inşallah evinize dinlenmeye biran once gidersiniz. Durumu mutlaka yazın buraya olur mu?😔
baby3_ [silindi] benim kendi doktorum dedi canım önereceğiniz krem yağ var mı dediğimde çpk su iç ne kullanırsan kullan çatlak oluyor annende varsa diye . Ama şöyle birşey var annemin hiçbir yerinde yok ama benim ergenlikte kalçalarımda oluştu o yüzden bende korkuyorum olabildiğince kilo almamaya çalışıyorum
[silindi] baby3_ biz hic catlakla ilgili konusmamistik ama benim de hem boyum uzarken olusanlar var yatay cizgiler hem de kilo alip vermeden dikey cizgiler. Cildin hassasiyeti de onemli sanirim ki benim baya hassas hemen etkileniyor. Nasip artik yasayip gorecegiz, cok kontrolsuz biseye donusmez umarim
baby3_ [silindi] kantaron yağı sürsene canım bende sağlıkcıyım o yatak yaralarını bile iyileştiren mucizevi birşey
[silindi] baby3_ kullaniyorum aslinda gunde bi kez kantaron bi kez de krem kullaniyorum. Yara gibi kalmiyor kirmiziligi 2. Gunde beyaza donmus ama iste iz olarak kaliyor. Tabi olacaksa yine de boyle olsun derin catlak yerine ama maalesef hicbir urun olusan catlagi tamamen yok etmiyor