Ayse1661 Arkadaşlar adetime 13 gün var ama adet olacakmış gibi belimde ağrı kasıklarımda batma ve ılık ılık bir ağrı var normalde göğüslerim adetime bir hafta kala hassaslaşırdı ama 14 gün öncesinden sızlamazlar ve sertleşmeye başladı eğilirken kalkarken yani hareket ettiğimde hafif ağrı oluşuyor sizce bunlar erken gebelik belirtisi olabilir mi bu durum başına gelen var mı eşimle ayın 19 da birliktelik oldu yumurta dönemimin başlangıcıydı 23 ünde yumurtlama günümde acaba yumurtalama dönemimde mi böyle oldum yoksa psikolojik mi anlayamadım ama daha önce hiç göüğüslerim 14 gün kala sızlamaya yada sertleşmeye başlamamıştı yada bel ağrım hep adetime bir hafta kala oluşmaya başlamıştı hatta adalet olmadan 2 gün önce belimin ağrısı ve göyüslerim hassaslaştığında tarih bile tutmazdım yani ama çocuk hasreti beni benden etti Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Purpura26 Ayse1661 Bu kadar erken gebelik belirtileri olmaz döllenme bile 4 5 gün sürüyor. Yumurtlamayı değerlendirdiğiniz için böyle durumlar normal. Ama inşallah bu ay güzel haber alırsın
Nuray23 Ayse1661 benimde nerdeyse 15 20 gun oncesinde gogus agrilarim siskinligim baslamisti hic oyle olmazdi. Hamileymisim adetten hemen sonra hamile kalmisim. Neden olmasin. Rabbim hayirlisini versn insallah. Streslenmeyin bekleyin bakalim😊😊👍
sehrengiz_8 Ayse1661 canım yumurtlama dönemini gördü isen ki yumurtlamadan bu zamana sadece bir gün geçmiş ayın 19 u bile olsa bu kadar kısa sürede döllenme oluşsa bile bu kadar fazla belirti vermez. Ancak üzerine görme olmuş olabilir misin? Bir de kafanda çok kurma beynimiz bize oyunlar oynuyor bende de olmuştu 2 ay adetim gecikti baş dönmesi mide bulantısı bir alay belirti yaşadım dedim ki aha kesin hamileyim test aldım negatif sonucu görünce bütün belirtilerim yok oldu. Hamile kaldığımı öğrendiğimde de hiç belirti yaşamadım.
Yaseminatik57 Ayse1661 Ayy bacım aynı benim belirtiler bende aralık 22 de adet gördüm en son adetim ozmn 22 den öncede göğüslerim ağrıyodum adetim 3 gün kan geldi 2 gün leke geldi kesildi hemen ama göğüslerim ateş atıyo resmen dokunadıya acıyo ocakta adet görcem diye bekledim daha 15 gün var ağrılarım geçmedi adet günüm geldi takip ediyorum o gün test yaptım ama bişey hissettiğimden değil öylesine yaptım 2 çizgi çıktı baya böyle belirgin şuan 2 aylık gebeyim bel ağrım göğüs ağrım hassasiyet aynı bendekiler yine dikkat et kendine adey gününü takip et adet günün geldiği zaman test yap pozitifse tamamdır ben öğrendiğimde 6 haftalıkmış inşallah seninde iyi haberlerini duyarız çok dua edicem senin için darısı herkesin başına inşallah❤❤❤❤
K_Klc2701 Merhaba arkadaşım bende yumurtlama dönemimden sonra mide ağrısı ve bulantıları çok oldu hatta hiç sanmıyodum hamile olduğumu göğüslerimde şişme ve sızlama başladı 9 gün sonra kan testi yaptırdım hemen çıktı bence biraz bekle ve kan testi yaptır inşallah hamilesindir güzel haberlerini beklerim
Ayse1661 Kızlar bu arada yazmayı unuttum size tahminlerim ve bende olan belirtiler doğru çıktı tam 2 aylık hamileyim 🤰🤗🥰 vücudunuzu dinleyin derim Rabbim isteyen herkese verisin amin 🤲🥰🤗
Bfduam Ayse1661 hayırlı olsun yavrunuz. Çok erken başlamış belirtiler,nerdeyse döllenmeden bir kaç gün sonra.
Ronya23 Ayse1661 hayirli olsun bende yumurtlamadan sonraki 6.gunum benimde sizin gbi belirtilerim var siz hamileyim diyince çok mutlu oldum ısnallah bende de vardır
Gzmm14 Ayse1661 kaçıncı hafta bebeği gördüğünüz ve kalp atışını dinlediniz rica etsem söyleyebilir misiniz 😇 6+2 deyim kese var ama bebeği göremedik daha 🙏🏻
Yaseminatik57 Ayse1661. Yaa maşallah bizde 11 haftalık olucaz iki güne tek yumurta ikiziyiz sağlıkla sıhatle gelirler 😍💕
Ayse1661 Gzmm14 5 haftalıkken bebeği ve kesesi görüldü 6 haftalıkken kalp atışı duyulmuştu ama korkmayın 7 hafta bazen 8 haftaya kadar bu süreç uzuyor dua edin 🤲 dualarım sizinle rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Bfduam Ayse1661 Hadi gözün aydın hayırlı olsun yavrunuz. ya ne güzel doğru tahmin etmişsin, hem de nerdeyse yumurtlamanda başlamış belirtiler bu kadar erken. Batma hissi bıçak saplanır gibi mi, kazanıyor gibi miydi?