birprensesvebirprensannesi Qnne123 Hayırlı olsun canım benim çok çok silik çıktı bundan hamilesin 🥰🥰 kan verin yarın. Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Birtane2307 Qnne123 benim de silik cizgi cikmisti kanda negatif cikti megerse gec dollenme olms adetim 9-10 gun gecikti oyle kan testinde belli oldu yani kanda negatif ciksa hemen uzulme bir hafta sonra tekrar kan ver
Humeyra1234 Resime baktim ve tebrik ederim hamilesin hamile olmasan zaten o cizgi silik de olsa gozukmez . Eger suphe ediyorsan ⅔ gun sonra tekraren dene ve koyulastigini gorursun bende oyle oldu gun gectikce koyulasti ☺️❤️
Qnne123 Humeyra1234 yarın gidip hemen sağlık ocağında kan vercem netlersin diye yasak giriyo zaten sabredemem pazartesiye neyse inşallah rabbim verir 🥰🥰
Birtane2307 Qnne123 ozele git 1 saatte ogren yasagi hic bekleme ben ozel hastanede 26 lira kan testine verip ogrendim cnm
MinikRC Qnne123 Bende dün yaptım silikti bugün yine başta silikti ama sonradan baya koyulaştı pazartesi kan vericemw