39+2 haftalık gebeyim oğluşum bi türlü gelmek bilmiyor 😊 Salı günü suni sancı ile normal dogumu deniyeceğiz doktorumla öyle kararlaştırdık. 37 haftalıkken hiç açılmam yoktu. Salı gününe kadar açılmam olması için doğum başlaması için neler yapmam gerek ilk gebeliğim endişeliyim de tecrübeli anneler bilgililerini paylaşırlarsa çok seviniriimmm💕🙏🏻