Kızlar 17. Haftalığım bugün doktora gittim bebeğin beyninde kistler olduğunu söyledi doktorum 10 kişiden 5 inde oluyo genelde 5. Aydan sonra kayboluyo ama kaybolmama riskide var şuan bunları düşünmemize gerek yok 5. Ay dolduktan sonra profesöre gitmem gerekiyomuş. Başına gelen varmı geçiyomu 1 ay nasıl beklicem ben çok korkuyorum tabiki allahtan gelen herşeye razıyız ama insan üzülüyo acil yardım edermisiniz .? 😢