Kızlar ya ben bal yiyince çok kötü oluyorum çocuk icin faydalı bugün yine deneyeyim dedim ama aksama kadar mide yanması yaptı en son istifra ettirdi . Üçtür yemeyi deniyorum ama üçünde de hep aynı sonuç . Acaba neden olabilir her yerde mide yanmasına iyi yaziyorken bana niye kötü gelmiş olabilir 🤔