Cns_33 Erzincan neon hastanesinde bu surecte dogum yapan varmı? Varsa refakatçi olayi nasil oluyor acaba dogumda ailemiz faln gelebiliomu kizlar?
Aycasa Evet bir kişi yanında kalabiliyor ama pandemiden dolayı nasıl olur tam bilmiyorum ama yine de izin verirler
Aysima288 Cns_33 benim annemde geldi canm ama yemek getirmişti ve gitmişti içeride fazla beklememesini söylemişlerdi
Aselm25 Canım bildiğim kadarıyla bir kişinin kalmasına izin veriyorlar ama Haziran da 2 arkadaşım doğum yaptı ikisininde doğum süresi boyunca yanları kalabalıktı yani anneler babalar kardeşler falan hep oradaydı gece 1 kişiyi tutuyorlar ama