Sedanindenizi Fufu41 Henuz yaptirmadim 11+2 dr haftaya carsambaya yapalim diye cagirdi. 12+1 olacak. 12. Haftada yani.
Kubranurilhan Fufu41 Fufu41 bugün 12+1 olduk, yarın randevumuz var sanırım 2li tarama testi de yapılır ☺️ 👼
Duygus97 Fufu41 haftaya inşallah 12 haftalık oluyoruz. Doktor herhangi bir gün gel dedi 12 haftada iyi sonuc verir demişti
Sedanindenizi Fufu41 Doktorunuzu arayip sorun isterseniz pek bir fikrim yok benim. 12. 13. Hafta uygunmuş ama yinede sorun bence gerekirse erken cagirir belki
Sedanindenizi Oyster Fikrim yok ama benim dr 12. Haftada çagirdi. Sanki bebiş kucukse dogru sonuc vermiyormuş gibi biseyler okumustum.
selinlika Fufu41 henüz yaptırmadım pazartesi günü yaptıracağım 12 +4 olucak inşallah sağlıklı hayırlı sonuçlar alırız:))