Ben sezeryan dogum ettım ıyıkı ettım cunku normal dogum edemezdim zaten catımda dardı ama benım bir arkadaşım vardı kızın gebelüğü tam 41 +1 olmustu kız tam 18 saat suni sancı cektı acılma olmadıgı ıcın sezeryana aldılar arkadasımın bana desıgı tek sey keske suni sancıyı degılde direk sezeryan isteseydim desıgı oldu ama haftanı bekle doktorunla konus cnm o sana yol gosterır