Geçen hafta cuma bir anda kırmızı şekilde kanamam oldu, hemen doktora gittik kalp atışları var ama düşük tehliken var dediler, progestan kullanıyorum bir haftadır hala devam ediyor kahverengi şekilde geçmiyor bazen çoğalıyor miktarı ama her tuvalete girmemde kesin geliyor peçeteye. yarın doktor kontrolüm var belimde ağrı oluyor ve kasıklarımı çok gergin hissediyorum. Düşük mü yapıyorum acaba? 7+6 haftalığım şuanda geç döllenme olmuş son adet tarihim 21 ekim.