Bu sabah saat 5 te uykumda suyumun gelmesiyle yatişım yapıldı 35+3 haftadaydim bu arada. Saat 9 buçukta sezeryana alındım 2870 gr 45 cm doğdu oğlum ama tek başına nefes alamadığı için yenidoğan ünitesine alındı. Henüz göremedim oğlumu, lütfen dua edin bana ve oğluma