Bugün aile hekimine gittim iyiydi baya bebeğin kalp atışı tahlillerim ama sanki bebeğim karın altında gibi geliyo korkuyorum sarklajliyim akintim vesayre gibi bişeyim yok ama sadece idrar yapınca sanki baskı gibi bi sızı oluyo bilgisi olan anneler lütfen biseyler söyleyin 😔