Bugün ikinci doktor kontrölüm var ve inanılmaz heyecanlıyım gece kaç kere uyandım inanın sayamadım 🙈 İlk gittiğimde sadece kese oluşumunu görmüştük bugün için kalp atışı dedi doktor inşallah içimde pıtpıt atan o kalbin seslerini duyarım 💜💜 Henüz 8 haftalık bir hamişim 🤰🏼🤗