Sesu Birkaç ay sonra sezaryen doğum yapacam korkuyorum. Başından geçen arkadaşlar neler yaşadı acaba.
Merve0808 Sesu al benden de o kadar bende korkuyorum benim 1 hafta sonra belli olucak ama ameliyattan bayılmaktan fln korkuyorum
ArasMom34 Sesu bende çok korkuyordum birde normal olucaktı kontrole bi gittim suyum azaldı ve bebeğin iri bebekti oan yatış verdiler spinal anestezi istedim doktorumla sohbet ede ede doğum yaptım sorularınız varsa sorabilirsiniz
eymenMomy_ Sesu sezeryanla misler gibi dogumum yaptım. Inan bana korkulcak hiçbirşey yok sormak istediğin birşey olursa seve seve cevaplarım💕
Aynurr16 Sesu normal doğum sancısını o an çekicez ve kavuşma heyecanı olur oyuzden anlamam diye çok isterim sezeryandan da evet o an hissetmem ama sonra ya kalkamazsam ya sütüm gelmezse bakılmalık olur bebeğime yetemezsem diye düşünüp duruyorum 😞
HBetul Aynurr16 bende 34. Haftadayım aynı korku bende de var sezeryan olacağım ya sütüm gelmezse die korkuyorum 🥺
Ozlemkose1733 Aynurr16 ben ilk doğumumda sezeryan istemedm normalden çok kurktm doğuma ağöaya ağlaya gittim epidural sipinal olduö ay drdim bumuymuş okadar konforluyduki hiç korkmayın hiç bişey hissetmıyorusnz yarım saatte bitiyor
Aynurr16 HBetul psikolojiyi bozmamak lazım aslında herşey kafada bitiyo ama stres yapmasam yaşayamam ben 🙄🤦🏻♀️
Merve0808 Sesu bebeğin kafası biraz büyükmüş te biraz daha büyürse sezeryan la alıcaz dedi doktorum oda Bi hafta sonra belli olucak
Aynurr16 Sesu karnıma değilde kucağımda hareket ettiğini hayal ediyorum su an :) bence herşeye değer 🌺🥰
ArasMom34 Hatice_karadag hatta bende covid testi yaptırdım ilkti orada daha cobid testi yaptıramıyorum çocuk nasıl doğurucam diyordum 😂😂😂
Sesu ArasMom34 ArasMom34 Harika gözünüz aydın , darısı bize inşallah peki spinal anestezi ile epudral arkadasindaki fark nedir :)
Gecenaz ArasMom34 ayaga kalkarken nasildi ilk kalksiin bebegini gördükten sonra falan bayilma hissi geliyor mu narkozu verdiklerinde oksuruk faln oluyormus yan etki oldumu