esrtsc27 Eerrennn_ 36 haftalık oldum o haftalardan beri var ve artık af edersin kemiği bile ağrıyor oranın 🥺
Eerrennn_ Akgl06 Acılmam ı oluyor die korkmaya başladım bende, dolgunluk mu desem baskımı onuda bilmemiyorum🤷🏻♀️ Normaldir inş ya
Lina998820 esrtsc27 bende daha 31 haftalığım ama benimde kemiğimde ağrı oluyor ayağa kalkınca açılma felan mı oluyor acaba 🤔
Akgl06 Eerrennn_ internetten araştırdım bende bebek ağırlaştığı için olabiliyormuş bol bol dinlenmemiz gerekiyormuş
biranneikikedi Akgl06 benim de sanki akıntım var gibi akacak gibi ama yok da tuvalette pede falan gelmiyor. Böyle adet sancısı gibi ama değil anlamadım gitti
Akgl06 Doktoruma şimdi mesaj attım vajina da ve kemiklerinde ağrı oluyor dedim bebekte kasılıp duruyor dedim neden kaynaklı olabilir diye büyüme kaynaklıdır dedi bebek büyüdüğü için olabiliyor dedi
AyGC Benim de öyleydi ve dün doktora gittik kontrolümüz vardı bahsettim. Bebek dönmüş olabilir mi diye baktı ama yoktu öyle bir durum. Kesinlikle kendini yormamalısın en ufak işini dahi oturarak yap dedi. 28+4
Akgl06 AyGC aynen bana da öyle dedi doktor evde yemek iş temizlik bide 3 yaşında bi oğlum olunca ister istemez dinlenilmiyor sizlerin ilk gebeliğiyse kızlar hiç kalkmayın bol bol dinlenin size tek tavsiyem
Eerrennn_ Akgl06 ay sorma benimde 2 yaşında oglum var yemek yapmak zorundayım onunla ilgilenmeye mecburum. Onun dışında bende artık uzanııcan hep inş bu zamanlarıda atlatırızda.
Akgl06 Eerrennn_ bende sadece yemek yapıp uzandığım yerde çocukla ilgileneceğim babası işten gelene kadar amin amin sağ Salim yolu yarıladık devamıda zamanında olur inş