Ilk kizim 4 yasinda ondada yaptirmadim simdi 29 haftalik hamileyim gene yaptirmadim hic bi testi cunku bi cok arkadasimin hamileligi zehir oldu hep bi suphe hep bi korkuyla gecti zamanlari. Ben Allaha tevekkül ettim ondab gelen herseye razıyım. Sonucta anne karninda saglikli olabilir ama saniyelik boyle seyler dogarken solunumsuz kaliyolar ne bilim daha sonrasinda bir suru problem cikiyo. O yuzden rabbim neylerse guzel eyler dedim yaptirmadim.