Ckaragoz Kızlar merhaba , ben her gün göbekten kan sulandirici iğne yapıyorum. Ama göbeğim büyüdükçe iğne deri altına girmiyir gibi zorlaniyorum ya korkuyorum bebeğin keseye ulaşır diye. Vurulan oldu mu göbekten son ana kadar 😣
yasemin333 Ckaragoz 23 haftalık olacağım göbekten yaptım hep doğuma kadar göbekten kullanılabiliyormuşuz.İğne ucu kısa olduğu için bebeğe kadar gitmiyormuş zaten
Cicilibicili Ckaragoz 38. Haftadayım canım hala göbekten vuruluyorum. Keseye ulaşması imkansız hiç korkma ☺️
Ckaragoz Aye_03 canim 15. Haftadayım. Ilk zamanlar göbek acitmiyordu ama karın gerilmeye başladıkça biraz acı oluyor 🤭 katlancaz artik
drya neden igne? aspirin icerek de kaninizi inceltebilirsiniz? doktorunuzdan isteyebilirsiniz tirsiyorsaniz
ZeynAnk drya aspirin kan sulandırmak için yeterli olmuyor pıhtılaşma olan kişilerde. İğne de kullanmak gerekiyor. Pıtılaşmanın derecesine göre her ikisi de veriliyor hatta.
Ckaragoz drya coraspin de kullanıyorum. Iğne de verdi. Iki kimyasal bi erken doğum hikayem var. Genetik test temiz çıktı ama önlem amaclı canim
Tugce38 Ckaragoz büyüdükce acısı artıyo hemde morarma oluyo keseye ulasmaz ama canın cok yanar baldırdan da vurabilirsin canım
Ckaragoz Tugce38 ilo haftalar hiç acı yoktu karin gerilmeye başladıkça biraz zor oluyor. Göbeğin iki yanından vuruyorum iki parmak aralıkla. Ama iste bende de dün baya bi morarma oldu😣
Minnaki_beklerken Ckaragoz 33. Haftadaym hala gobekten yapiyorum. Keseye ulasma ihtimali yok bence. Ama doktorum son zamanlar bacagindan vrya kolundan vurabilirsin demisti 😊
Ckaragoz Minnaki_beklerken maşallah 🧿 ben daha 15 deyim. O günlere biz de geliriz umarım. Rabbim sağlıcakla nasip etsin hepimize. 🤲
halitefe Ckaragoz ulaşması imkansız canım 30. Haftadayım hala göbekten devam ediyorum doktorumda sıkıntı yok dedi YouTube dan kağan Kocatepe yı dinle için rahat edecekse o iğnenin bebeğe ulaşma imkanının olmadığını gayet iyi anlatıyor
Ckaragoz halitefe çok teşekkür ederim canim. Insan yine de tedirgin oluyor. Ama bunları okumak bile iyi geliyor. Rabbim sağlıcakla gelmelerini nasip etsin 🤲
Burcu-2910 Bende bi kürtaj ve bi kimyasal yaşadım kimyasalımda 3 gün önce ogrendım kan pıhtılaşması için doktorum bi sonrası gebelik için igne başlayacağım dedi