Merhaba 7+4 üm hafif lekelenme nedeni ile bugün progesteron iğnesi vuruldum ( proluton depot) fakat renksiz akıntım var. Akıntı bu iğnenin yan etkisi olabilir mi? Şükür henüz lekelenme olmadı bir daha. Bir de kasıklarımda çok şiddetli olmamakla birlikte ağrılar var. Psikolojik olarak etkilendim ondan mı ağrıyor bilmiyorum ama diğer günlere göre biraz daha yoğun sanırım.. Fikri olan var mı