Sevdakocccc Merhaba anneler🥰 Ben pişik kremi,deterjan,şampuan,Bebek bezi konusunda çok kararsızım.İlk hamileliğim ve herkes başka bir marka öneriyor.Siz hangi marka aldınız acaba bu ürünleri🤩
mervayd1n Sevdakocccc mustela aldım şampuan ve vücut balmı , unibaby yenidoğan ıslak mendil , prima premıum care bez , çamaşırlar içinde duru granül ve unıbaby yumuşatıcı aldım canım
mervayd1n Sevdakocccc pişik için günlük kullanımda bepanthol ve mustela yine ama bunlar pişik olmasın diye pişik önleyici pişik olursa da hanetan ( eczaneden )
Ldy Sevdakocccc ilk kızımda aldığım ve memnun kaldığım ürünleri yazayım . Şampuan mustela yeni Doğan vücut ve saç şampuanı , bir de musteladan bebek yağı aldım . Bez prima care ıslak mendil uni baby yenidoğan almıştım ama şu anda içeriği değişmiş şimdi prima acua çok memnunum yalnız ilk zamanlarda pamuk ıslatıp kullandım . Pişik önleyici olarakta bepante falan kullandım . Pişik olduğunda bebeğe göre değişiyor hametan kullandım
Buseyvz Sevdakocccc her şeyini mustela aldım canım kullanıp memnun olmayan görmedim ve en doğal içerik olanlardan biri bezide molfıx aldım deneyeceğim artık bebişe göre değiştirebiliriz sonradan
Gull_94 Sevdakocccc bez prıma pampers dıger butun kremlerı yagları penatenden aldım cok memnundum ben
annepanda Sevdakocccc instagramda muhendisinoglu sayfasini takip edebilirsiniz. Bebekler icin temiz icerikli urunler inceleniyor. butcenize uygun akliniza yatam urunlere bakabilirsjniz..
Aysima288 Sevdakocccc pişik kremi:sudocrem bez:şimdilik herhangi bir bez çünkü daha çok değişiklik yapacaksın:-) şampuan:konak için mustela konak önleyici şampuan Deterjan:uni baby kullanıyorm memnunum canım ama lekeleri çıkartmıyor bazen