bebegimmm16 Kızlar iki gündür testlerim silik çıkıyor adetime daha var çatlatma iğnesinin 13.gunu sancı var kasıklarımda 😭 bu taarz ağrılar normal mi adet mi olucam acaba
Purpura26 bebegimmm16 4 haftalık hamileydim yeni öğrendiğim haftaç gece sanki kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrıyordu nefesimi kesiyordu. Çok şükür şuan 9 Hafta bitti
Nurssss bebegimmm16 Zaten anlasılıyor adet agrısı gibi degil bende adetime yakın hamile olduğumu anlamıştım sanki kazınıyor batıyor gibiydi hatta iki büklüm kalmıştım gece sancıdan simdi 8 haftalık❤️
sehrengiz_8 bebegimmm16 gebelikle adet ağrıları birbirine benzer bizler buradan kestiremeyiz. Ancak her şe gönlünüzce olsun kafanız rahatlatın biraz biliyorum beklemek çok zor ben de bekleyenlerdenim
momelif bebegimmm16 cnm 4 ay her adet gnlermde adet agrisi gbi agrilrm oldu heleki ilk adet donemimde batmalar ne bilim ummali br calisma vr gbiydi ve bir gece karnm ck agridi sabaha kdr uyuyamamistm yani agri ck normal asiri olmadikca
iremtatlidil Benim bi gece kasıklarım daha önce hiç ağrımadığı gibi ağrımıştı ağrısından uyuyamamıştım ve o zaman hamileyim bebek tutunmaya çalışıyor demiştim gerçektende öyleymiş ama tabiki ümitlendirmek istemem 🤷🏻♀️
bebegimmm16 Purpura26 kuzum adet ağrısı gibi mi boyle çok garip bı ağrı dayanilmayacak gibi değil ama bilemedim ki korkuyorum adet olucam diye
Purpura26 bebegimmm16 O adet ağrısı 5. Haftaya kadar sürdü heran adet olcam sanıyordum canım. Aradada geceleri şiddetli ağrı oluyordu. Normal yani canını sıkma
iremtatlidil bebegimmm16 4 haftalıkken adet tarihime göre ama geç döllenme oldu tarihi bildiğim için ilişkiden 2 hafta sonra oldu kasık ağrım
bebegimmm16 Purpura26 kuzum daha önce kimyasal olmuştum ama adetim 8.gun gecikmisti. Bu ay çatlatma iğnesi oldum 11de silkti 12de daha belirgindi profilimde var hatta. ama her an adet olucak gibi ağrım var
bebegimmm16 momelif yok kuzum çok şükür asiri değil iğnenin 13.gunu bugün silik çizgi vardı işte. Bugünde böyle sancilar oluyor kaşık batmalari adet olucam sanıyorum üzülüyorum
momelif bebegimmm16 adet olacaksin gibi oluyor zatn hem adetn atlior onun icin hemde tam tutunma yer yapma olaylri iceride suan buyuk clisma vr :) bize ck kucuk gelsede olay orda bir yuva olusuyor bebis icin endiselenme bnde oncesinde silikle ogrendgm icin adetm agrili gecti ve dedm tmm turunuor yoksa hic agrm olmazdi bos gecerdi giderdi icin rhat olsn