33+1 olmuşken eski hareketli günlerim geride kaldı artık. Daha az iş yapıp daha çok yoruluyorum. Çalışabilir raporu aldım ama 37’ye kadar gidebilir miyim bilmiyorum. 🤔 bol bol kitap okuyorum. Artık nefes egzersizlerine, Kegel egzersizlerine başlamam gerek diye düşünüyorum. Ufak tefek birkaç eksiğim kaldı bebekle ve hastane çantasıyla alakalı, onları tamamlayacağım. Bir de oğlumun kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim bugün. Akşamları çok hareket ediyor bebek, bazen Çan’ımı acıtıyor. Sertleşmeler de oluyor günde birkaç kez. Şu birkaç haftayı da hayırlısıyla atlatıp kucağıma almak istiyorum yavrumu.