Edalyaa Normal akinti olabilir canim çünkü benim 2 gun boyunca ic camasirima bulasmadan peçeteye geldi o kadar fazlaydi ki nişan olduğunu düşündüm pazartesi gitcem hastaneye o zamana kadar bebek hareketlerini takip etcem tabi kanamali oldugu zaman acile gidilmesi gerekiyormus