Ortmenanne16 canm valla hamilelik başından beri yıkanıyorum resmen kremlerle .. eğer çatlak olmasa bana olmaZdı öyle söyliyim , özel kremler doğal yağlar yurt dışından gelenler hepsi ayrı yani 35 e kadar süper geldim hiç olmadı ve 35.haftada toprak ana gibi fermuar gibi cırt cırt açıldı çatlaklar valla 🙈 göbeğimin alt kısmında kırmızı kırmızı hepsi . Eşim bile şok oldu ilaç saati gibi saatli kullandım yani kremleri yağları o derece düzenli ve ben bu hale geldimse ki o kadar para da verdim ciddi anlamda , herkes çatlar yani bence 🤣🤣 çokta şey yapma benim gibi boşuna da para verme hiç