Womane Detayli usg kacinci haftada bakildi acaba kimi 16 w 20 w Arasi bakilmali kimi diyor 22 hafta 25 hafta arasi ben 19+5 haftada baktiricam erken mi acaba
Nurten Womane 16. Hafta çok erken normalde 18-24 haftalar arası doktorum öyle söyledi ben 21+4 haftalıkken yaptırdım
Duyguynrky Cabım en doğru sonuç 21.hafta bitimi 22.hafta başı gibi oluyor yani 21+ larda ben 21+5 te yaptırdım. 16.haftada yapılmıyor diye biliyorum 2’li test mi acaba o bilemedim 2’li yi kaç haftada yaptırdım hiç hatırlamıyorum 😂 çabuk unuttum
Merrcimek Womane Ben araştırdım hep 20-24 hafta arası gelin dediler. Hatta internetten baktım baya onlarda 21. Haftayı bekleyin bebeğin net gözükmesi için dediler. Dr un ne dedi? Birde Türkiyede misin yoksa yurtdışı mı canım
Esesli Womane ben 20+5 gibi gittim. Herşeyi göründü çok şükür hatta özel de de gittim. Gülerken bile gördük 😊🤣
MerveSara Ben de bekliyorum ,iki hafta sonra gideceğim. 20+ 3 e denk gelecek . Ölüyorum meraktan , zaman geçmiyor .🙈💕
Esesli Womane tok gel dedi devletteki. Ben 1 tane poğaça yedim meyve suyu falan içtim tatlı birşey olsun diye