Happykariner ben size şöyle anlatıyım. Rahatlayın biraz . Belki umut olurum. Biz ilk doktora gittiğimizde sperm sayımız 14 milyondu (toplam). İleri hareketi çok dusuktu. Morfoloji 0 di. Promen k verdi çok etki etmedi açıkçası. En sonra 4 milyona düştü sperm. Tüp bebek dedi. Sonra bekledim başka hastaneye gittim. Oradada sperm sayımız 4 taneydi sadece ve sadece 4 sperm. Ve ileri hareketi 5,10 falandı. Yine tüp bebek dedi. Eşime dedimki biz gidelim üroloji doktoruna . Altta yatan sebebi araştıralım dedim. Belki düzeltilebilir bişey vardır. Dedim. Bu zamana kadar.hic bir doktor eşime uktrosanla.bakmadi. varikosele. En son gittttgimiz doktor ultroson istedi ve zeucut verdi. Ultrosan da az varikosel çıktı ameliyatlık değil dedi. 4 aydir zeucut kullanıyoruz. En son test vermek için gittiğimizde. Sperm konsantrasyonu 28 milyondu . Hareketi yüzde 40 yüzde ,30 olmuştu . Toplam sperm sayısıda belki de 70 80 milyon olmuştur ama yazmıyordu . Sperm testinde konsantrasyon önemli . Toplam sayısı değil. Hatta ileri harekette çok çok önemli. Doktorumuz dediki aşılama için sayı ve hareket yeterli. Başlayalımmi dedi. Başlayalım dedim. Ve 16 sında aşılama yaptirdim. 38 milyon spermle oldu aşılama. Ama size sunuda soyleyim. Edim romatizma ilacı kullanıyordu. Sperme ciddi yan etkisi varmis. O yüzden vitamin kullandığı süre boyunca. Asla kullanmadı o ilacı . Ağrı kesici bile. O kadar.ot.cop macun denedim olmsdi. Ama vitamin iyi geldi bize sanırım. Birde o romatizma.ilscni bırakmamız.da.iyi gelmiş olabilir. Uzun oldu kusura.bakmayin