Yenidogan bebek giydrdigim için biliyorm o iç zıbın cok kullanslı oluyor kafasından gecirmeli zıbınlar zor giydiriliyor ilk günler için ben iki üc tane iç zıbın aldm. Hem gobegi düsene kadar daha kolay giydrmek için hem de üsümesin diye. Üzerine de yandan citcitlı olan üstler iyi oluyor bezin üzernden cıtcıtlanan zıbınlar ilk günler zor bnce