Selam kızlar, 32. Haftanın sonuna geldik, iki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var, çok az hareket ediyor o da iyice dinlenince hissediliyor 😬 Bu zamana kadar hep kıpır kıpırdı, hatta bazen hareketleriyle irkiliyordum. Arada duraksıyorlarmı acaba❓ Aynı ya da benzer durumda olanlar yazabilirler mi? Merak ediyorum Kötü bişey de aklıma getirmek istemiyorum ama geriyor bu durum beni. Bu arada ilk gebeliğim 🐣