Canlarım bnmle ayni olan var mi ayni şikayet kasiklarim agriyor 4 gündür ağrıyor belim de ayni çok fena ayakta duramiyirum bacaklarıma vuruyor kasiklarim var agri uzanikken bacaklarimi cekerken agriyor çok kötü yürürken batma oluyor cnlarim lütfen bnle olan ayni mi yazsin yaşayanlar da var mı