heyymomm canım benim de ilk gebeliğim. 32+5 iz çok şükür. Kızım genelde uyurdu bu zamana kadar hiç hareket etmezdi. Şimdi çok az da olsa günde 1-2 kere ediyor ama sert değil anlatılanlar gibi değil. Kayıyor içimde geri uyuyor. Doktor uslu bir bebek olacağını söyledi doğunca. Umarım öyle olur ☺️ Doktora gittiğimiz de doktorumuz karnımı sallıyır uyansın diye suratını asıyor, ellemeyin uyucam diyor 😂🙈 bir de şimdi yerleri daraldı ya hareket azlığı çok doğal eskisine göre. Doktorum yine bu konuda şöyle dedi. Az da olsa 2 günde bir hareket ettiğini hissediyorsan problem yok ama eğer çok şüpheleniyorsan çikolata ye 1 lt su iç sol tarafına yat 2 saat gözlem yap dedi. Senin hareketleri az da olsa varmış canım zaten sıkıntı etme 😊 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı hayırlısı ile büyütmeyi nasip etsin hepimize 🙏🏻🙏🏻