Eminecik canım ben çok kabızlık çekiyordum. Oturamıyordum 1 gün boyunca kalçamın üstüne çok acıyordu makat ım. Limon yedim günde yarım ya da bir tane bir kaç gün bana iyi geldi. Geçti çok şükür kabızlığım. Magnezyum iyi gelir diyenler de var , denedim ama bana iyi gelmedi