Dünden beri hafif bı ıslaklık oluyor iç çamaşırında başına gelen yada bilgisi olan varmı acaba doğum mu başlıyor bide açılma olunca hissediyormusunuz yani kendiniz anlayabilirsiniz bebiş hareketli çok şükür ve sık idrara cikiyorum lütfen yardım eder misiniz