Anneadayii_12 Kızlar yine soruyorum ama pembe bi leke gelmesinden sonra günüme daha var 3-4 gün sonra gebelik testi yapsam belli olur mu sonuç
Esingktrk Anneadayii_12 pembe çizgi genellikle yerleşme kanaması derler ama bence adet gününü bir gün falan geçince test yap 😊
aylul0 Anneadayii_12 lekelenme olduysa yerleşme kanaması olabilir, adet gününden 3 gün önce falan da yapabilirsiniz testi erken gebelik testi ile
Kuzeyufuk Anneadayii_12 Canım bu kadar soracağına gidip bir test alıp yapsana ne kaybedersin sakin ol Relax ol lütfen olmadı bir hastaneye gidiver kan testi var kan testinde zaten kesin çıkar varsa Dur panik yapma lütfen
Kuzeyufuk Anneadayii_12 Tamam işte o yüzden git bir test yaptır eğer ki gelen bu kan yerleşme kanamasıysa hamilelik durumu varsa önlemini alır doktorum ben de yerleşme kanaması yaşadım progestan falan başladı o yüzden diyorum yani
Semakrmz95 Anneadayii_12 yerleşme kanamasıdır muhtemelen canım. Benim reglime 5 gün kala silik çizgiyle belli olmuştu ☺️
BuSee_ Anneadayii_12 benim leke geldikten sonraki gün sabah yaptım erken gebelik testi ve hemen silik çizgi çıktı
Zeynep_cagdas Anneadayii_12 ben lekenin geldiği günüm ertesinde yapmıştım, günüme 6 gün vardı. Silik çıkmıştı. Hamileymişim 🥰 inşallah sen de hamilesindir🤲🏻