sevdam_21 Bugün hastaneye gittim doktor kontorullune yarın 33 haftalık olıcam bebeğin kilosu 2.100 kılo dedı iyimi net bişey soramadım yarın sabahta nst için çağardı erken mı nst için acaba?
Calik3838 sevdam_21 bende tam 33 haftalıkken gittim 2 kilo 222 gram doktorum gününe göre gayet sağlıklı olduğunu söyledi ve nst’ye girdim bişey çıkmadı
Aloneanqel sevdam_21 ilk gebeliğim. Bende mesaj attım doktora nst kaçınca hafta da çekiliyor diye 34+5 de randevumuz canım bizim de. 36 san sonra ama çok istersen şimdi de çekeriz dedi. Bende zamanı gelince çekin o zaman dedim 🤷🏻♀️ Medical parka gidiyorum bu arada. 36 san sonra çekiyorlarmış. Belki her hastane her doktor her hasta farklıdır 😊💁🏻♀️
sagsbry sevdam_21 canım nst kötü bişey değil ki ağrın var mı diye bakıyorlar erken geç diye birşey yok ben 27 haftalıkken bile baktılar nst yle
Naile_1234 Ben su an 32+2 olduk en son doktora 28 haftalıkken gıtmıs tim o zaman 1500 dedı 34 + de gıdecem ınsllh o zaman ogrenırım kilosunu bende su an oglunun kilosunu merak ediyorum ama randevu vermiyorlar cunku sıra cokmus
sevdam_21 sagsbry inşallah ben 16 haftalıkken amnıyosentez yaptırmıştım ondan her konu benı strese sokuyo ister istemez
sagsbry sevdam_21 haklısın canım bişey olacak korkusu tüm hamile kadınlarda var.. Az Bi hareket hissetmeyimce insan endişe ediyor.. Hele bide sıkıntılar varsa çok normal.. Dua edelim birşey olmasın bal bebeğe 💛