kizannesii 15+3 haftalık hamileyim decavit dışında ilaç kullanmıyorum ama günlerdir siyah dışkı yapıyorum.başına gelen var mı internette decavit yapabilir diyo ama normal mi acaba??
MerveYeilyurtahin kizannesii evet canım kullandığımız ilaçlar yapıyo maalesef. Korkma normal gebelikte. Ben 36 haftalık oldum maltofer kullanıyorum ve hala aynı sorunu yaşıyorum.
Babyboymom kizannesii cnm bnm hep siyah 😂 7 aydır normal renkli bir gaitam olmadı maalesef😱 İlaçlardan oluyor özellikle demir hapı yapıyor. Ama vitaminlerde yapıyor. Kara kara artık karardı bu gözler 😂😂😂
Denis19 kizannesii bende demir ilacı kullanmaya başlarıyım günden beri bunu yaşıyorum ilaçlardan vitaminlerden oluyo endişe edicek bişey yok
kizannesii MerveYeilyurtahin yalnz olmadıgıma sevindim valla.ilk gebeliğim ilk defa böyle renk gördüm korkutucu🙈😀
kizannesii Babyboymom hahahaa normal diyosun yani ilk defa böyle bişeyle karşılaştım internette yazılanlarda malum eşim de okumuş iç kanama olabilirmiş falan diyo oda yavrum korktuk🙈😂
Almira89 kizannesii canim muhtemelen icindeki demirden kaynaklaniyor. Ayrica demir feci kabizlik da yapiyor😥