Bhralp0501 Busbus1 ben de 8 haftalık hamileyim, dün irmik helvasının üstüne tarçın döküp yedim. Gayet iyiyim 😊
Tugcekkkkk Busbus1 canım yaz internete gebeliğin ilk aylarında neler yenmemeli diye listesi var bilgin olsun.
Busbus1 Bhralp0501 ayy canım aynı tatlıyı ben yiyecegim inşallah canım çok istedi irmik tatlısı oda tarcinliymis
Mineust Mervem23 28 haftalıgım istisnasız her hafta yiyorum sütlacın üstünde bol bol döküyorum hiçde bişe olmadı. İlk defa duydum. Herşeyin fazlası zarar zatende bence düşük olcak diye yenilecek şeyleri yememexlikde yapmayın bence.
Mervem23 Mineust yok canm öyle değil ben çevremde iki üç kişi de gördüm dogum günleri yaklaştığında tarçını kaynatıp içtiler doğumları akşamında yada sabahında başladı ondan sadece duyumlarimi söyledim ben tecrübem yok yani 🙈🙈