AsliCan25 gzm1234 iğneyi hissetmedim bile. Gece ağrısı başladı 2 gün sürdü kolumu kaldırırken geriye götürürken ağrıyordu ama önemsenecek bisi degil boşuna korkup bebeği de stres etme canım:)
threestar gzm1234 ağrı haricinde bir sorunum olmadı bebeğim de normalde hareketliydi aşıdan etkilenmedi hareketleri, ben de okuduklarımdan korkmuştum ama gereksizmiş. İki dozu da oldum sadece kolum ağrıdı o kadar