gulsenmstf geçen hafta civildeydim canım eldivenleri 1 buçuk liraya yeni doğan şapkasını 5 liradan tulum 15-20-25+30 dan aldım alt üst takımlar vardı 30 liraya sadece mesela benimki kız tayt aldım alt olarak 9-10 liraya üst aldimm tek başına 15,e falan 24 parca aldım toplam 220 lira ödedim uygundu yani ikili biberon seti 25 liraydı mesela