GulnurMahmut 24+4üz bir saattir karnımda adet gibi bir sancı var endişelenmeli miyim? yorulduğum için mi? 1 saattir de yatıyorum kanamam yok bebişimin hareketleri iyi
Esraserttag GulnurMahmut Canim benim 36. Haftadayım hala o regl agrisini yasıyorum sanırım regl döneminde olan bi durummuş bu korkmana gerek yok
Eerrennn_ GulnurMahmut canım ben o haftamda öyle agrı cektim normal sandım ama vajinal bakterim varmış belirtisi bile olmuyorsu sadece kasılmam agrım oluyırdu. Bir vajinal kültür vermelisin bu haftalarda yalancı sancı falan olmaz norml degil. Gec kalmadan bir görün enfeksiyon riskli bişey