CansuBakacak
Güzel düşünün güzel olsun. Her doğum kendine özeldir. Kesinlikle olumsuz/olumlu hiç bir öyküyü dinlememek getektiğini düşünüyorum. Olumlu olan bir hikayede mesela ilk nişan 38. Haftada gelmiştir. Siz 38. Haftayı geçtikten sonra acaba neden gelmedi. Her şey kötü mü gidecek diye düşünebilirsiniz. Son zamanlarda bebeğnizin sağlığı, doğum donrası bakım derken endişeleriniz oldukça artacaktır. Endişeli halleriniz her şeyi farklı düşünmenize sebep olabilir. Siz bebeğinize kavuşacağınızı düşünün. Mutlu olun. Son trimesterde artık doğuma hazırlık eğitimlerine katılırsınız. Covidden önce Devlet Hastanelerinde gebe bilgilendirme sınıfları/ okulları vardı. Şimdi devam ediyor mu bilmiyorum. Ama doğum yapacağınız hastanenin ebelerinin ve hekiminin önerileri mutlaka olacaktır onları yaparsınız.
Ben evlenmeden 4 sene kadar önce bekar bir arkadaşım hastanede karşılaştığı ilk gece vakalarını anlatmıştı. Ben 4 sene sonra evlendim. Vajinusmus olduğumu anladım. 2 senem çok kötü geçti. Şimdi diyorum. Keşke dinlemeseydim. Hala tam iyileşebilmiş değilim. En son psikoloğum sizin çocuğunuz olurdu sen tam tedavi olmamışsın ki dedi. Tüp bebek tedavisine başladığımız dönemde gitmiştim. Korkularınızı güçlendirmekten başka bir işe yaramayacak emin olun.