Habibetasboru Kızlar ilk aşınızı kaç aylıkken yaptırdınız ben 16+5 haftaligim daha hicbir aşım olmadı çevremdekiler ise 2 aylıkken olurdu diyip beni tedirgin ediyorlar sizler ne zaman yaptırdınız?
mrvedgli Habibetasboru 18 haftada yaptılar bana canm zaten sağlık ocagindan seni ariyolar 5.ay içinde yapıyorlar genelde
Bildaa Habibetasboru 18.haftada yaptım 5.ayımdayım .21.haftada da ikinci için gitcem 😊2 aylıkken olmuyor zaten bebeği ne zaman hissederseniz o zaman gidin sağlık ocağınında aramasını beklemeyin hissettiğinizde kendiniz gidin yapıyorlar.
Habibetasboru Bildaa millet hep bi tedirginlik verme çabasında olduğu için 2 aylık olur felan diyorlardı canım😍 haklisin